Margonem

Margonem o wszystkimi o niczym

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 11-01-2010 17:43:14

Gippax

Administrator

Zarejestrowany: 05-01-2010
Posty: 15
Punktów :   

Werbin

1. Pozbyć się sfory dzikich psów (6 lvl) – daje prawy strażnik przy bramie – 5 psów – 628 expa i mikstura lecząca 150 życiao!

2. Druid Myszor ma trudne zadanie (18 lvl)  – W południowej części Przełęczy Dwóch Koron zabić 5 młodych wywern – 2,7k expa, naszyjnik druida (20 lvl-paladyn, mag, tropiciel - intelekt +14, życie +128) i krew jednorożca (leczy 1x 300 hp) + dodatkowo uleczanie za darmoo!

3. Jubiler Barners potrzebuje 2 unikatowe kamienie szlachetne (20 lvl)  – teraz pogadaj ze strażnikami w Werbin – idziemy do dowódcy w Werbin (koło murów) – odszukaj Piekielną Grotę na Przełęczy Dwóch Koron. Znajdź grotołaza Lapunova – teraz zabić 2 magmowe i 1 karminowego skorpiona – są w jaskini , sala 3 i 5 – dostaniemy cytryn i ametyst – można wracać – 3,4k expa i 1200 złota (oraz dostęp do sklepiku Barnersa)o!

4. Teleport do Werbin (22 lvl)  – trza zanieść kufer do Ithan do Członka zakonu astralnego i wrócić do Werbin (można się teleportować z K-h do Ithan jakby co) – koszt 1200 złota ale dostaniemy 2,2k expao!

5. Spróbuj odnaleźć pewną babcię [Rozalia]wewnątrz murów miasta i posłuchaj jej legendy, powinna cię zaciekawić (22 lvl)  – znajdź Linarda - przebywa gdzieś w rejonie Doliny Yss – lejemy 4 żywioły - >>Żywioł Ziemi można normalnie pokonać (Dolina Yss - Opuszczona jaskinia). Aby pokonać Żywioł Powietrza (Przełęcz Dwóch Koron) trzeba mieć przy sobie Kryształ Żywiołu Ziemi, do pokonania Żywiołu Wody (Dolina Yss, wchodzimy do rzeki u góry mapki) konieczne są Kryształy Ziemi oraz Powietrza i ostatni - najsilniejszy - Żywioł Ognia (jaskinia na Przełęczy Dwóch Koron) - nie zbliżaj się do niego bez Kryształu Żywiołu Wody. Po trzecie: kryształy te muszą być świeże. Po miesiącu od zabicia żywiołu kryształ nie nada się do naszych celów. Dlatego nie przynoś mi kryształów, które gdzieś kupiłeś. Musisz po prostu samemu zabić wszystkie Żywiołaki<< – wracamy do Linarda – do wyboru miecz łuk lub różdżka - należy tylko przynieść itemy do ulepszenia [miecz dla wojownika - dla tancerza ostrzy prosty korbacz z Torneg od Aldrika - dla maga różdżka Mistrza z Ithan z domu Eldrika(wejście na lewo od Roana) - dla łowcy i tropiciela długi łuk od Huslina z Ithan] – 8,7k PD i unikatowa broń na 25 lvl

6. Pomóż Paratokowi rozwiązać zagadkę tajemniczego wypadku w kopalni (24 lvl)  – poproś Górnika Szutgara z Przedmieść Karka-han, żeby opowiedział ci historię o tajemniczym stworze – wróć do Paratoka – dostaniemy chustkę i trza iść do wieszczki Sary w Torneg – pobierze 1k złota i pobłogosławi chustkę – teraz do Paratoka – „zjadamy” chustkę i... – dostajemy się do Skarbka – nie wiedząc jak wyjść atakujemy Skarbka [nie da się z nim walczyć, tylko się pada od razu] – teraz do Paratoka a potem do wieszczki by powróżyła z misia – Naloko to Malia (należy jej szukać w Karka-han) – i dostaniemy 5,4k expa, kilof (dwuręczny na 23 lvl dla wojownika) i sztabę złota wartą 10k

7. Werbin zaczęły nachodzić groźne gobliny. Pozbądź się ich (29lvl)  - Zabij: Leśny goblin (0/20), Zły goblin (0/20), Goblin traper (0/15), Władca krzewów (0/10), Mistrz fechtunku (0/10), Pancerny goblin (0/5) - wracamy do dowódcy: zielone goblińskie buty na 29 lvl dla all profesji(ac 28, acm 22, wszystkie cechy +15, sa +15%), złoto i exp

8. Barners potrzebuje dwa kamienie szlachetne by zrobić naszyjnik (45 lvl)  – przygotuj: turkus, kamień mglisty (oby dwa kamyki zdobędziesz/znajdziesz na harpiach) – naszyjnik (turkusowa mgła – cios krytyczny +6%, intelekt 28, SA 20%, życie 147 na 47 lvl dla All) i 11,6 k expa

9. Legenda o Wilkach z Werbin (47 lvl)  – zleca Herfog – teraz pogadaj z Rozalią – i z Herfogiem (da 1k złota) – Zniszcz Wilcze plemię (wszystkie wilczki w Kanonie Straceńców): Zakrzywiony Pazur (0/4), Wilcza Więź (0/8), Wilczy Śpiew (0/8), Wilcze Prawo (0/5), Oko Wilka (0/5), Wilcza Jagoda (0/1), Wilcza Paszcza (0/1) – wróć do Rozali – teraz zabij: Wolfen Orrin (0/1) – i wróć do Rozali – i do Herfoga – 50 PH, 10 k złota, 51,2 k expa i pierścień Wolfen’a Orrin’a (dla All na 47 lvl – cios krytyczny 3%, All cechy +20, życie 147, siła krytyka fizycznego i magicznego po +7%)

10. Na zlecenie Barnersa pozbądź się potworów ze Zdradzieckiego Przejścia (57 lvl)  > Oczyść Zdradzieckie Przejście > Zabij: Stary Darhoun (0/10), Mocny Darhoun (0/15), Darhoun (0/20), Dławiciel jaskiniowy (0/5), Szary dławiciel (0/3) – 59,3 k expa i naszyjnik z rubinem na 57 lvl (dla All profesji: Ac 32, cios krytyczny +3%, intelekt i zręczność po 33, SA 22%, życie 174)

11. Pomóż strażnikom z Werbin obronić się przed atakami górali (107 lvl)  – początek u Dowódcy w Werbin – porozmawiaj z Enolianem (w domku poniżej) - zbadaj obszary Wyjącego Wąwozu by dowiedzieć się jak liczna jest armia wroga - zabij: Góralski rozbójnik (0/5), Mistrz ciupagi (0/5), Łowca Fretek (0/5), Stary Dziad (0/5) - wróć do Enoliana poinformować go o przeprowadzonym rozeznaniu - zaczekaj na efekty wykonanego rekonesansu - porozmawiaj z Enolianem za kilka godzin - wynegocjuj z góralami zawieszenie broni [Stary Baca na mapce Babi Wzgórek] - porozmawiaj z Enolianem o wstępnych warunkach wymiany handlowej - wróć do bacy z zapytaniem czy Fistuła zgodził się na nawiązanie kontaktów handlowych - przedstaw oczekiwania górali Enolianowi - zajmij się zapasami mięsa dla górali - dostarcz 10 mięs z królika, 10 z jelenia oraz 10 z kozicy górskiej – niesiemy wsio do bacy - wróć po resztę zapasów do Werbin – odwiedzamy Enoliana, a następnie Syntię w Torneg – dostaniemy worek - Przekaż Enolianowi, że odebrałeś od Syntii warzywa - porozmawiaj z Rozalią [Werbin] na temat wymian towarów z góralami – teraz z Tafią [w domku nad druidem Myszorem, także Werbin] - poinformuj Enoliana o wynikach rozmów - zanieś warzywa i zdobyte informacje góralom – dostaniemy Kufel z piwem [konsumpcyjne – 15 użyć – każde przywraca 85% życia] - wróć do Enoliana – 391,3k expa, 325k złota i Naszyjnik dyplomaty [naszyjnik unikat na 107 lvl, dla wszystkich – cios krytyczny +9%, wszystkie cechy +88, SA +88%, unik +21]

12. Pomóż Amrze odzyskać jej utracone przedmioty (140 lvl)  - Odszukaj na prośbę Amry jej księgę z zaklęciami – na mapce Tristan należy odwiedzić domek Amry - księga będzie niestety zniszczona o czym informujemy wiedźmę - "Rozejrzyj się w Tristan za zwojami z zaklęciami" [Amra powie nam o kolorze zwoju więc to sobie zapamiętujemy] - zwój będzie w domku jednej z czarownic [szukanie jest przyjemne:)] - zanosimy zwoje i udajemy się na prośbę Amry po jej miotłę - długowłosego kijka strzeże magia wracamy więc poinformować o tym zleceniodawczynię - "Użyj formuły, której nauczyła cię Amra i złam zaklęcia chroniące miotłę" [zaklęcie poda nam Amra więc należy je zapamiętać/zapisać] - z miotłą znowu wracamy do Werbin - Amra: "Dzięki! Przyszedł czas na poszukiwania ostatniego przedmiotu. A jest nim mój amulet jeszcze z czasów młodości. Zawsze trzymałam go w błękitnej skrzyni w swojej chacie. Rozejrzyj się w niej, może uda ci się go znaleźć..." – i na koniec małe zlecenie, czyli zabij: Duch nienawiści (0/10), Duch próżności (0/10), Duch zazdrości (0/10), Potępiona wiedźma (0/20), Wiedźma Ple-Ple (0/20), Stara wiedźma (0/20), Opętana wiedźma (0/20), Latająca wiedźma (0/20), Upadła wiedźma (0/20) Zabij grupowo: Adariel (0/1) – 554,7k expa, 155 PH oraz Zaczarowany pierścień Amry [dla wszystkich na 140 lvl – cios krytyczny +3%, all cechy 43, SA 43%, unik +14, siła krytyka (fizycznego i magicznego) po +12%]

Offline

 
Info

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
sbobet szkoła tańca łódź